كلمات اغنية حالتي سيئة - سيد الشيخ

كلمات اغنية حالتي سيئة - سيد الشيخ

http://egypress7.blogspot.com/2016/09/halty-saeaa-clip-saied-elsheakh.html

كلمات اغنية حالتي سيئة

ا حظ يا حظ ليه خليتني اشكي لطوب الأرض
مع ان انا بالطول كمان والعرض
عشان محرتم من بيت كرم واخدني في الرجلين
وبتيجي عندي انا وتعمل مش هنا وتعلي ناس تانين
طب ليه بقا مضايقني في الهم ليه سايبني
امتى تحس بيا يا حظ ولو يومين
امتى تحس بيا يا حظ ولو يومين
عامل احايل وفي قلبي شايل
هموم كتير تهد جبال وانا لا بيا ولا عليا
ولا بعرف ارقص على الحبال
وحالتي سية وظروفي ضيقة
ويدوب عايش حياتي في اوضة محندقة
كافي انا خيري شري وشارب فيها مري
وماشي معاها دوغري وبرضه مزنقة
وبرغم اني تعبان يا دنيا عمري ما مشيت في الشمال
بكل في طأة واجوع في طأة مدام باكلها انا في الحلال
وبيتي في وسط حارة وحيطانه مشققة
يا حظ قولي انا ايه فاضلي حركني سنتي او نص ميللي
اضحك يا حظ دي الدنيا حظ خليك معايا جرا ايه يا حظ

بقا ده جزاتي عذاب يوماتي مكتوب عليا اعيش حياتي
ما بين أذية وظلم فيا وبخت مايل ودموع ليلاتي
انا ابسط من كده يا دنيا مش كده
لو كنت انا حد تاني ولا يحصل فيه كده
انا دمي بيتحرق ويوماتي انا بتخنق

بقيت انا طول حياتي اسم على ورق
كلمات اغنية حالتي سيئة - سيد الشيخ كلمات اغنية حالتي سيئة - سيد الشيخ Reviewed by Unknown on 5:52 ص Rating: 5

ليست هناك تعليقات: